VIII Podkarpackie Spotkania z Komiksem
Rzeszów, 13-14.04.2002 r.
Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Okrzei 7
Program imprezy
Sobota, 13.04. 2002
10.00
|
Otwarcie imprezy: projekcja filmu pt. "Enrico Marini"
z serii "Świat komiksu" - sala audiowizualna na II piętrze
|
10.30
|
Komiks na dzień dobry: prezentacja serii Alexandro
Jodorowsky'ego i Juana Gimeneza pt. "Kasta Metabaronów"
(prowadzenie Wojciech Birek) oraz absolutna przedpremiera
po polsku pierwszego albumu tej serii pt. "Othon
Prapradziad" (z lektorem) - sala audiowizualna
|
11.00
|
Turniej gier karcianych "Magic The Gathering" oraz "Thorgal"
(pod patronatem sklepu Garou) -sala 216
|
11.25
|
Spotkanie z wydawcą: Przemysław Wróbel z wydawnictwa
Mandragora - sala audiowizualna
|
12.45
|
Komiksomania -- czyli Konkurs Wiedzy o Komiksie z mnóstwem
nagród w postaci najnowszych komiksów polskich wydawnictw - sala audiowizualna
|
14.15
|
Spotkanie z wydawcą: Artur Szrejter z wydawnictwa Egmont
Polska - sala audiowizualna
|
Rozgrzewka przed "Atakiem Klonów" - Blok Rzeszowskiej Akademii Mocy:
15.00
|
projekcja zestawu fragmentów z serii "Gwiezdne wojny" - sala
audiowizualna
|
17.00
|
Konkurs wiedzy o świecie "Gwiezdnych Wojen" - uwaga! Pytania
będą często dotyczyły pokazywanych wcześniej fragmentów
filmów
|
18.00
|
Zakończenie pierwszego dnia imprezy
|
Niedziela, 14.04.2002
Blok tematyczny sekcji Anime i Mangi:
10.00
|
Rozpoczęcie drugiego dnia imprezy
|
10.15
|
Projekcja serii anime "Read or Die" #1-3 (całość)
|
11.00
|
Turniej gry karcianej "Władca Pierścieni" (pod patronatem
sklepu Garou) - sala 213
|
12.00
|
Projekcja filmu kinowego "Tonari no Yamada-kun"
|
13.50
|
Przerwa
|
14.00
|
Kodeks i strój samuraja - prezentacja sekcji japońskiej
Bractwa Szkarłatnej Róży
|
15.00
|
Konkurs wiedzy o mandze i anime
|
16.00
|
Projekcja serii TV "Full Metal Panic" #1-4
|
18.00
|
Zakończenie imprezy
|
- wszystkie filmy anime zostaną wyświetlone z angielskimi napisami.
- w sali 216 (obok sali audiowizualnej) od godz. 12.00 w niedziele będzie
można pograć na konsoli PS2 (podziękowania dla Clouda!).
Jak trafić
Budynek WDK jest blisko dworca głównego PKP i PKS.
PKP: po wyjściu z przejścia podziemnego należy
iść prosto przed siebie (ul. Asnyka). Mijamy budynek Poczty (niebieskie lustrzanki),
dochodzimy do skrzyżowania z sygnalizacją swietlną, przechodzimy na drugą stronę,
dalej prosto, dochodzimy do drugiego skrzyżowania i jesteśmy na miejscu (budynek
WDK to ten od strony kiosku [3-pietrowy], ma widoczny szyld). Krotko mówiąc,
po wyjściu z przejścia podziemnego PKP należy cały czas iść prosto - aż do skutku
:)
PKS: Należy wyjść z budynku dworca PKS. Po prawej
stronie widzimy budynek Poczty. Kierujemy się w jego stronę i dalej prosto (patrz:
PKP).
W witrynach WDK będą plakaty konwentowe.
[Fingolfin]
|