VIII PSK

VIII Podkarpackie Spotkania z Komiksem
Rzeszów, 13-14.04.2002 r.
Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Okrzei 7

Program imprezy

Sobota, 13.04. 2002

10.00

Otwarcie imprezy: projekcja filmu pt. "Enrico Marini"
z serii "Świat komiksu" - sala audiowizualna na II piętrze

10.30

Komiks na dzień dobry: prezentacja serii Alexandro
Jodorowsky'ego i Juana Gimeneza pt. "Kasta Metabaronów"
(prowadzenie Wojciech Birek) oraz absolutna przedpremiera
po polsku pierwszego albumu tej serii pt. "Othon
Prapradziad" (z lektorem) - sala audiowizualna

11.00

Turniej gier karcianych "Magic The Gathering" oraz "Thorgal"
(pod patronatem sklepu Garou) -sala 216

11.25

Spotkanie z wydawcą: Przemysław Wróbel z wydawnictwa
Mandragora - sala audiowizualna

12.45

Komiksomania -- czyli Konkurs Wiedzy o Komiksie z mnóstwem
nagród w postaci najnowszych komiksów polskich wydawnictw - sala audiowizualna

14.15

Spotkanie z wydawcą: Artur Szrejter z wydawnictwa Egmont
Polska - sala audiowizualna

Rozgrzewka przed "Atakiem Klonów" - Blok Rzeszowskiej Akademii Mocy:

15.00

projekcja zestawu fragmentów z serii "Gwiezdne wojny" - sala
audiowizualna

17.00

Konkurs wiedzy o świecie "Gwiezdnych Wojen" - uwaga! Pytania
będą często dotyczyły pokazywanych wcześniej fragmentów
filmów

18.00

Zakończenie pierwszego dnia imprezy

Niedziela, 14.04.2002

Blok tematyczny sekcji Anime i Mangi:

10.00

Rozpoczęcie drugiego dnia imprezy

10.15

Projekcja serii anime "Read or Die" #1-3 (całość)

11.00

Turniej gry karcianej "Władca Pierścieni" (pod patronatem
sklepu Garou) - sala 213

12.00

Projekcja filmu kinowego "Tonari no Yamada-kun"

13.50

Przerwa

14.00

Kodeks i strój samuraja - prezentacja sekcji japońskiej
Bractwa Szkarłatnej Róży

15.00

Konkurs wiedzy o mandze i anime

16.00

Projekcja serii TV "Full Metal Panic" #1-4

18.00

Zakończenie imprezy

  • wszystkie filmy anime zostaną wyświetlone z angielskimi napisami.
  • w sali 216 (obok sali audiowizualnej) od godz. 12.00 w niedziele będzie można pograć na konsoli PS2 (podziękowania dla Clouda!).

Jak trafić
Budynek WDK jest blisko dworca głównego PKP i PKS.
PKP: po wyjściu z przejścia podziemnego należy iść prosto przed siebie (ul. Asnyka). Mijamy budynek Poczty (niebieskie lustrzanki), dochodzimy do skrzyżowania z sygnalizacją swietlną, przechodzimy na drugą stronę, dalej prosto, dochodzimy do drugiego skrzyżowania i jesteśmy na miejscu (budynek WDK to ten od strony kiosku [3-pietrowy], ma widoczny szyld). Krotko mówiąc, po wyjściu z przejścia podziemnego PKP należy cały czas iść prosto - aż do skutku :)
PKS: Należy wyjść z budynku dworca PKS. Po prawej stronie widzimy budynek Poczty. Kierujemy się w jego stronę i dalej prosto (patrz: PKP).
W witrynach WDK będą plakaty konwentowe.

[Plan Rzeszowa przedstawiajšcy drogę do WDK]

[Fingolfin]

WRAK.PL - Komiksowa Agencja Prasowa